Retningslinjer for reklamasjon og retur

Returskjema – fremgangsmåte ved bruk av angrerett eller ved reklamasjon:  

Reklamasjon – feil ved varen 

  • Fremgangsmåte ved reklamasjon
  1. Dersom du ønsker å gjøre en reklamasjon fordi det er en feil ved varen, må du kontakte oss på epost: post@lekogbarn.no. 
  2. NB! Send da med et bilde som viser feilen på produktet som du ønsker å reklamere på. 
  3. Ved reklamasjon betales returfrakten av oss. Nb! Dette gjelder kun ved reklamasjon. 

Angrerett og retur – NB! Husk at angrefristen utløper 14 dager etter mottatt vare

  • Returinstruksjoner:
  1. Fyll ut returskjemaet som ligger nederst på denne siden, eller kontakt oss på e-post: post@lekogbarn.no.

  2. Send deretter returpakken til vår returadresse:
    Lek og barn AS
    Hovinveien 43 B
    0576 Oslo

  3. Vær oppmerksom på at kunden selv må betale for returfrakten.

  4. Når vi har mottatt den returnerte varen, returnerer vi pengene for produkt/produkter tilbake til din konto. NB! Penger for frakt tilbakebetales ikke. 

Returskjema

Jeg underretter herved om at jeg ønsker å gå fra vår avtale om kjøp av følgende varer.
Du kan angre kjøpet av varen fra vår nettbutikk i henhold til angrerettloven. Du må gi oss melding om bruk av angreretten innen 14 dager fra du mottok varen.