Retningslinjer for reklamasjon og retur

Returskjema – fremgangsmåte ved bruk av angrerett eller reklamasjon 

 

Reklamasjon – feil ved varen 

Fremgangsmåte ved reklamasjon

Dersom du ønsker å gjøre en reklamasjon fordi det er en feil ved varen, må du kontakte oss på epost: post@foreldreradgiveren.no.  NB! Send da veldig gjerne med et bilde som viser feilen på produktet som du ønsker å reklamere på.

Angrerett og retur

Om du ønsker å benytte deg av angreretten og vil returnere en vare til oss, kan du bare fylle ut skjemaet under. Vi tilbyr gratis retur. NB! Husk at angrefristen utløper 14 dager etter mottatt vare.

Fremgangsmåte ved bruk av angrerett – Retur av vare

  • Fyll ut returskjemaet under og send det inn til oss.
  • Etter at vi har mottatt utfylt skjema, sender vi deg en ferdig utfylt returetikett til oppgitt epostadresse.
  • Returetiketten skriver du så ut og fester på pakken som skal returneres.
  • Pakken leveres inn på postkontor og sendes til oss.
  • Når vi har mottatt den returnerte varen, returnerer vi pengene for produkt tilbake til din konto.

 

Returskjema

Jeg underretter herved om at jeg ønsker å gå fra vår avtale om kjøp av følgende varer.
Du kan angre kjøpet av varen fra vår nettbutikk i henhold til angrerettloven. Du må gi oss melding om bruk av angreretten innen 14 dager fra du mottok varen.
Samtykke av behandling av personopplysninger*